No ke aha Aquaponics?
ʻO Aquaponics ka mahiʻai o ka wā e hiki mai ana. ʻAʻohe mea kānalua i koʻu manaʻo. No ke aha mai?
- ʻAʻole ponoʻoe i nā lāʻau
- he wahi haʻahaʻa ke kalapona
- ʻAʻole ia i ka huaʻai wale nō, akā, hāʻawi pū i nā mea hoʻomalu
- use 2% of the water of in-ground farming
- ʻO 4 / 6 ka manawa kanu i ka nui o ka mahiʻai mahiʻai
- 50% wikiwiki aʻoi aʻe paha i ka uluʻana i nā mea kanu ma mua o ka mahiʻai'āina
- i hiki ke paleʻia i loko o nā pūnaewele i loko o kaʻohanaʻohana no ka hoʻokumuʻana i nā'ōnaehanaʻoihana
He mau waiwaiwai wale nō no nā'āina waiwai?
ʻOiai ka mea hoʻoponopono o ka Hydroponics Aquaponics Kuhikuhi Paipai, I had to look at dozens of different aquaponics systems over time. I find out that there were many kind of aquaponics systems on the market ready for sale, be plans, kits or complete systems. Right or wrong, I was left with the impression that the aquaponics entrance ticket was quiet stiff. Not so! Here is one of the best aquaponics systems I found on the Internet:
- no ka mea hiki i kekahi ke kūkulu i kēia mau pūnaewele -ʻaʻohe pilikia iā lākou e kūkulu
- no ka mea he mea maʻalahi ka hanaʻana e pili ana i nā pono
- ʻO nā kumukūʻai no ka hoʻolālā PDF e hoʻomaka i $ 49
Proof: I built 2 aquaponics systems based on theirs plans! One 128 square feet for a customer, one 68 square feet for myself. See links in the Reference Box below!
ʻO Roger Pilon, Luna ho'oponopono
ʻO ka Planet Fixer Digest